Rörig dag ;P

Hände inte mkt i skolan idag då.. hade inte behövt åka dit.. Först fick jag veta typ klockan åtta att vi skulle vara i Restaurangen så fick stressa ner dit.. Sen fick jag och Marie springa runt och leta efter Ida efter allas recept.. men sen när vi kom tillbaka visade det sig att ingen ens hade köpt in saker till det vi skulle göra.. så fick vi springa till Ida och sen Charlott och se vad det skulle bli av imon.. Vi är två grupper som behöver 16 ankbröst men vi får 4.. skitbra jobbat..

Så åkte med 12-tåget hem idag.. Både Hannah och Sara gjorde det med, så det va trevligt.. Sen följde Hannah med mig hem så åt vi lite och snackade och så, stora planer på gång ;P haha.. men sen gick hon igen vid tre.. :)

Är även klar med att slå in alla julklapparna.. SKitskönt.. Känner mig riktigt tidig när det finns vissa som inte ens e klara med dom än.. Ingen julkänsla alls, en vecka kvar till julafton och det känns som att vi är i typ oktober eller februari eller nåt :( men men.. whatever.. Gillar ju inte ens snön ;P

Byee ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0