Äntligen helg!

Så var det äntligen helg igen.. Vet inte vad det är med mig nu för tiden, jag kan inte sova på nätterna längre.. vaknar hela tiden..!! Inatt vaknade jag först vid ett och trodde att jag skulle gå till skolan men såg klockan och då somnade jag om, men sen 50 minuter senare vaknade jag och gick upp och hade drömt att min klocka ringt tre gånger. Så jag sminkade mig och började ta fram frukost. Jag såg ju klockan i köket men trodde att den stannat. haha.. men plötsligt hör jag mamma säga "Vad gör du uppe nu?" Och jag sa ju att klockan är halv sex och jag ska till skolan. Men då fick jag ju veta att klockan verkligen va tio i två.. Så jag gick och la mig igen, men kunde knappt sova ändå..!!!!!!

På engelskan idag hade vi muntligt om en novell vi hade fått läsa.. Tycker att det gick rätt bra.. Men det känns som att jag bara pratade hela tiden.. Men de andra sa ändå saker så det blir säkert bra för alla.. Men vill så gärna veta vad jag fick på det!!!

Ikväll blir det nog att slappa.. Inte många planer på gång vilket är jäkligt skönt!!!!!!!!!! Har inte haft en "ledig" helg på jag vet inte när... Vilket i och för sig är kul, men som sagt, har inte fått så mkt sömn på senaste tiden så har bara lust att ligga på soffan med en bok och kolla lite på TV..

See yaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0