heej

Skola idag igen.. trevligt trevligt.. Och jag måste bara säga det, gick den läskiga vägen själv idag.. FÖR ANDRA GÅNGEN!! För er som inte vet så gillar jag inte gå vid skog i mörkret själv och på måndagar brukar inte zazza va med tåget på morgonen och vi brukar gå vid en skog i vanliga fall och idag gick jag där själv!! helt stolt över mig själv.. hahahahaha.. men men.. den som tycker att jag e fånig får tycka det :P I donät care.. det e en del av mitt nya liv!! jag ska inte bry mig om vad andra tycker om mig, bara vara mig själv!!

Helgen va bra.. Fredags tog jag det bara lugnt, Lördag va jag med Zazza och Karin och i söndags va jag i Ullared.. Köpte lite julklappar så nu har jag bara 6 eller 7 till att köpa.. och för er som inte vet så har jag 16-17 stycken att köpa till.. Stor familj ni vet :P haha..

Men nu ska jag ut och gå med Zazza.. Byee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0