helgen + idag

Fredagen blev till att fixa med svenskaredovisningen.. så tråkig start på helgen..

lördagen träffade jag först Zazza vid två.. va med henne och så.. sen vid sju åkte vi ut till hannah som va hemma själv, stackarn, så spelade vi Wii och sjöng Singstar.. fast jag sjöng inte :P haha..

Söndagen ägnades åt att åka till Halmstad och kolla runt lite.. Köpte inget viktigt.. :P som vanligt.. haha!! ;P

Idag hade vi prov.. Fick ett poäng från VG och det irriterande är att när jag lämnat in provet så om jag på saker till MINST 4 poäng till.. så ingen höjdare.. Aja, får tänka som så att jag iaf inte fick IG..
Nu ska jag käka, duscha och sen jobba med livsmedelsredovisningen till imon..

Jo btw.. det va en som går i nian och kollade lite i våran klass.. Han hette Elon och kommer från Dalarna xD Så väljer han att gå i Halmstad!! HAHAHA xD

Byee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0