Helgen

Fredag
Middag med fotbollen vid fyra.. Förätt med snittar och smoothie, huvudrätt med taco- och kycklingpaj och efterrätt va kladdkaka med grädde och glass.. allt va jättegott..!!!! Och vi hade jättekul och trevligt..
Sen följde Malin med mig hem och sen kom Zazza, Sara, Kicke, Jesper och Dino.. Det va la trevligt men jag va så himla trött på va la inget vidare sällskap..

Lördag
Tjejkväll med gamla 9E tjejerna.. Blev inte lika kul som jag tänkt mig.. Sen kom ju Anton, Roffe, Philip och Nylen.. Philip och Nylen stannade iaf ute men Roffe och ANton vägrade gå ut.. Ville inte ha dom där inne för båda hade druckit och jag har väääldigt känsliga grannar liksom.. men tillslut fick vi ut dom.. Men vi träffades iaf men får göra det nån annan gång snart igen :)

Söndag
Gick upp halv sju för jag skulle följa med och först lämna micke i Göteborg och sen shoppa lite julklappar i Borås.. Hittade några julklappar iaf.. skönt att vara ute tidigt.. Men trött va jag.. Har knappt sovit på lovet, och jag vettefan varför.. särskilt denna helgen har jag la sovit 9-10 timmar sammanlagt.. och mer än det behöver jag kan jag lugnt säga... :P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0