Höstlovet

Fredag
Denna dagen var jag ledig men åkte med Zazza till Halmstad iaf för hon skulle träffa några kompisar och jag skulle ta bussen till Stockholm.. Efter 7 ½ timma med bussen var jag framme, men det dumma va, jag åkte hemifrån tio i elva och kom hem till pappa typ halv tio.. så ja, om man räknar så så tog det mer än 7 ½ timma..
När jag kom hem åt jag lite sen spelade jag kort med Susanne och pappa men pappa skulle tydligen jobba på lördagen så han gick och la sig tidigare än oss.. Satt uppe och väntade på Daniella till kl.3, tänkte gå och lägga mig precis när hon gick in genom ytterdörren så hon tvingade mig sedan att sitta uppe till kl.5.. Men vi hade det trevligt :P haha..

Lördag
På lördagen tog jag det bara lugnt.. Kollade på TV och umgicks lite.

Söndag
Gick på Cosmonova med Daniella och Anna.. Kul, Kul, käkade sedan pizza med Daniella.. Kollade på TV och va lite med Jennifer. Vi skulle kolla på film men båda somnade såklart.. haha..

Måndag
På dagen gick jag ut och gick lite med Daniella och Susanne, vi gick ner till centrum och fixade lite ärenden.. Tog det lite lugnt på dagen, sen bestämde sig jag och Jennifer till Willys, Vi köpte dipp och skulle äta det med morötter som redan fanns hemma.. Sen satt jag uppe med Daniella till kl.2 tror jag och umgicks med henne..

Tisdag
ÅKte hem.. Men åkte bara till Jönköping först och sen fick jag vänta en timma tills den andra bussen till Gislaved kom. De sista två timmarna av bussresan till Jönköping satt det tre kineser och pratade som jag var tvungen att lyssna på, men hade som tur musik så behövde inte höra lika mycket som jag hade behövt utan.

Onsdag
Träffade Zazza.. Gick med henne till ICA som vanligt :P haha..
Jag lagade middag till mig sen, tog det lugnt, och sedan var det dags för träning.. Skitkul att börja träna igen..
Och vi hade riktigt kul, tycker jag iaf. haha..

Torsdag
Åkte och grattade mormor som har fyllt 70 år.. :D
Sedan träffade jag Zazza och vi gick ut och gick först och sedan hem till Zazza..
Kollade på Beverly Hills :D skitkul jue..

Fredag
Träffade Zazza innan.. Måste plocka iordning på mitt rum nu typ.. Sedan ska jag till Burseryd på nån middag med fotbollen.. Jag, Erica, Malin A, Ewe och Ida ska laga förätten... haha.. undrar hur det kommer gå :P haha..
Senare ikväll kommer Zazza, Kim, Jasse och Sara hit.. :D kul, kul..
Moa och Monika skulle också komma men de skulle till Jönköping och det blev för stressigt för dom, men vi ska träffas imon istället.. :D

// Becka ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja i morgon så syns vi igen, var ett tag sedan nu :))

2008-10-31 @ 18:46:05
URL: http://moasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0